Klachtenformulier CKE

CKE wil dat iedereen van kunst en creativiteit geniet, naar volle tevredenheid. Het komt helaas voor dat je ondanks alle inspanningen van docenten en organisatie niet tevreden bent over een cursus, workshop, voorstelling of evenement van CKE. Dat vinden we vervelend. De eerste stap is jouw klacht bespreken tijdens een persoonlijk gesprek. Met de docent, de organisator of jouw contactpersoon. Als dat om wat voor reden dan ook geen keuze is, is er dit klachtenformulier. Hiermee dien je een officiële klacht in.

Digitaal invullen
Je vult dit formulier eenvoudig digitaal in. Je klikt op de witte ruimte onder de vraag en je typt je antwoord in. Klaar? Dan druk je op de verzendbutton. Je krijgt van ons een bevestiging zodat je weet dat we het formulier hebben ontvangen.

Wanneer hoor je meer?
Uiterlijk na twee weken (tien werkdagen) krijg je een inhoudelijke reactie van ons.

Klachtenformulier CKE

Naam(Vereist)
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier

Adres(Vereist)
DD dash MM dash JJJJ
Ook hier is het fijn als je zo precies mogelijk bent.
Het is belangrijk als je hier de volledige cursusnaam noemt, de naam van het project of de voorstelling.
Probeer duidelijk en bondig je verhaal te vertellen.
Ook hier is het fijn als je duidelijk en bondig jouw oplossing beschrijft.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.